yoga leg stretch

עבודה על איזון, חיזוק מתיחה והגמשה.

 

מתיחת רגליים נכונה ומאוזנת ושחרור גב תחתון

 

עזרים:

קיר, חגורה, מתרגלים נוספים.

 

הנחיות:

מתרגל: עמוד עם הגב לקיר ובצמוד לו, והרם רגל אחת. 

עוזר א’: הרם והחזק את רגלו של המתרגל מתוחה ויציבה.

עוזר ב’: הנח חגורה על מפשעת רגלו המורמת של המתרגל ומשוך מטה חזק את החגורה בצידה החיצוני. 

מתרגל: שמור על שתי רגליים מתוחות ויציבות וזקוף את בית החזה, והחזק את התנוחה.

עוזר א’: שים לב שעמידת המתרגל מאוזנת וישרה, והרם גבוה יותר את רגלו של המתרגל, והחזק.

 

זמן שהות:

בין דקה לחמש דקות כל צד.

 

יתרונות:

מתיחה, הגמשה והארכת רגליים, ייצוב ושיווי משקל, שחרור כאבי גב תחתון, פתיחה של העצה (סקרום), הארכת צידי הגוף, פתיחת מרחב לאברי הבטן, פתיחת החזה, איזון בין צידי הגוף. מפתחת סיבולת וריכוז.

פורסם בקטגוריה יוגה ופראניאמה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *