תזונה בריאה – מפגשים עם ד"ר ראובן ברק

פורסם ב:

 

יסודות בתזונה בריאה – קורס קצר המקנה כלים והבנה לתזונה נבונה.

שלושה מפגשים בימי רביעי – 13.6.12 – 20.6.12 – 27.6.12

בין השעות: 19:30 – 21:00

מרצה: ד"ר ראובן ברק MD, רופא, מומחה לרפואה סינית ורפואה אינטגרטיבית.

 

עגבניה תוצרת בית, צילום: ענת צחור

 

המפגשים מתקיימים ביוגה סטודיו , יוסף הנשיא 5 , תל אביב.

מחיר הקורס: 300 ₪.

מפגש בודד: 100 ש"ח.

 

"יהיו מזונותיך תרופותיך ותרופותיך מזונותיך" היפוקרטס

 

אנחנו מה שאנו צורכים ואוכלים, בריאותנו תלויה באורח החיים שלנו ובתרבות האכילה שלנו. אחד המכשולים המרכזיים לבריאות וניהול אורח חיים נכון בחברה המודרנית הוא תזונה לקויה. האדם המערבי ניזון מזה כמה דורות בעיקר על פי אינטרסים זרים של תעשיית המזון, של משקים חקלאיים, של רשתות מזון מהיר וכו', גופים שבראש מעייניהם עומדת תמיד רווחתם הכלכלית ולא בריאותנו שלנו.

מיצים טבעיים מפירות
מיצים טבעיים מפירות

לאכול בריא זה אינסטינקט, ולרובנו אבד הקשר עם היצר הקדום שמהותו לשמר בריאות, לשמר חיים. אבד לנו הדחף הטבעי שמבחין ויודע מה טוב ומה נכון לנו לאכול. איבדנו את הקשר עם החוכמה אנושית, בת אלפי שנים, שהתפתחה בעולם בתרבויות שונות.

אנחנו מתחילים להתעורר שוב לטבענו, לומדים להקשיב לצרכים שלנו ובהתאם לצרוך את מזונותינו.

בשלושת המפגשים נלמד את עקרונות התזונה הסינית ותזונה בריאה בראייה אינטגרטיבית, תוך הכלת ידע ורעיונות ממקורות, השקפות תרבויות ומחקרים מודרניים. נלמד גם על תכונות ואיכויות של תוספים ומזונות שונים והשפעותיהם, ונלמד מה נכון לאכול וממה כדאי להמנע בכדי להעצים את בריאותנו, לחזק את הגוף, למנוע מחלות, ולתמוך במערכות החיים השונות.

תבלינים וצמחי מרפא
תבלינים וצמחי מרפא

 

ד"ר ברק הוא רופא (בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה עין כרם), סיים את לימודיו ב 1982, התמחה ועבד ככירורג כללי וכירורג ילדים במשך 10 שנים.  החל מ 1992 עוסק ברפואה סינית מסורתית. התמחה והשתלם אצל בכירי המורים בארץ ובעולם. ד"ר ברק הוא מרצה מבוקש בראיונות טלויזיה, כתבות בעתונים ובמאמרים שהוא מפרסם בירחונים ובבלוג שלו – הבלוג של ד"ר ראובן ברק.

במשך 30 השנים בהן הוא מטפל ומלמד, הקדיש זמן רב להעמיק בנושא התזונה, כמקור לתחלואה  וכאמצעי  לריפוי, להחלמה ולתחזוקה.

לאורך השנים הוא מדריך את מטופליו הרבים, כחלק מן הטיפול המוענק להם בתובנות אותן רכש, על תזונה נכונה הן בזמן מחלה והן במניעתה.

אמנם עיסוקו היום-יומי של ד"ר ברק הינו ברפואה הסינית, וממנה הוא שואב רעיונות לא מעטים, אך בהיותו בראש ובראשונה רופא מערבי, הוא שוקד על קריאה והתעדכנות במחקרים ובספרות מדעית מדי יום ביומו, ועל כן המלצותיו מושתתות על שדה ידע נרחב, השואב מדיסציפלינות ואסכולות שונות ורבות: הרפואה הסינית, הרפואה ההודית, נטורופתיה, מחקר מדעי מערבי עדכני,  ועוד.

במסגרת המפגשים יינתנו עקרונות לתזונה נכונה ובריאה לחיים.

 

להרשמה:
יוגה סטודיו – ענת צחור | לימודי יוגה דהרמה
03-6202220
info@yoga-studio.co.il

סגור לתגובות.

דילוג לתוכן