שיעור יוגה לממשיכים מיועד לתלמידים אשר מתרגלים כבר כשנה וחצי עד שנתיים ברציפות.

לאחר שיצרנו בסיס תרגול והבנה בסיסית של תנוחות, התרגול שלנו הופך לעמוק יותר.

 

Trikona Asana

תנוחה היא יציבות וחדווה

 

בשיעורי הממשיכים מתורגלים רצפים מורכבים יותר מאשר ברמת המתחילים. אנו שמים דגש רב על החיבורים וההקשרים שנוצרים בין תנוחות. לכל שיעור יש נושא, מטרה ומהלך ברור.

 

גם בשיעור זה התנוחות נלמדות לפי שיטת איינגאר יוגה כפי שנלמד בקורסי הכשרת מורים ליוגה דהרמה של ענת צחור.

החיבורים בין התנוחות, ההקשרים ויחסי הגומלין בין התנוחות, הדגש על בנייה שלמה של רצף בשיעור, הפירוק וההרכבה של כל תנוחה ולמידת וריאציות שונות שלה מושתתים על הדרך שלנו – יוגה דהרמה.

 

התנוחות הנלמדות בשיעור זה מתאימות לתרגול ברמת ממשיכים מבחינת המורכבות שלהן.

התלמיד לומד להבחין בפרטים רבים יותר ולדייק, ולהבחין בהקשרים.

התלמיד לומד לשהות זמן ממושך יותר בתנוחות (אסאנות).

בשיעור זה ניתן דגש על תנוחות כפיפה לפנים, כפיפה לאחור, פיתולים וכמובן גם על תנוחות עמידה.

מתורגלות תנוחות המחזקות ומפתחות פלג גוף עליון: בית חזה, חגורת כתפיים וזרועות.

ניתן דגש על עבודת גמישות מפרקים והארכת שרירי הרגליים, גידים ורצועות.

בשיעור זה אנו ממשיכים לשים דגש על חיזוק שרירי הגו ועובדים על תנוחות בטניות, וכפיפות לאחור.

לומדים ומתרגלים מדי שיעור תנוחות הפוכות: עמידת ראש ועמידת כתפיים.

נלמדות תנוחות פאסיביות שונות לשיקום.

נלמדים תרגולי נשימה – פראניאמה וחכמת רזי הנשימה האנרגטית.

התלמידים לומדים איך להשתמש בעזרי יוגה שונים.

 

משך השיעור: שעה וחצי.

 

 

גם זה עשוי לענין אותך:

 

לפרטים והרשמה:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

מספר טלפון שלך (חובה)

ההודעה שלך

 

סגור לתגובות.